28 August, 2011

28th Aug. Skype

Skype
8月28日 スカイプだぞ


 
I stayed in my house all day long, since I was in New Zealand for 3 weeks and was in Vava’u for a week, I had a lot of things to do in Tongatapu. I went to a Chinese restaurant and the JICA dormitory a little bit, that’s all I went out.
 一日中家にいました。3週間ニュージーランド、1週間ババウにいたので、トンガタプでやることがいっぱいあります。中華料理店とJICAドミトリーへ行きました。出かけたのはそれだけです。


 
I wrote my blogs, reports, washed my clothes and then, I talked with my family with Skype. We negotiated with each other about my schedule after I arrive at Japan. Now I can use the Internet in my house. That’s great!
 ブログを書き、レポートを書き、洗濯をしました。そして家族とスカイプをしました。帰国後のスケジュールについて話し合いました。今は家でインターネットが使えます。すっげ~。

No comments:

Post a Comment