18 August, 2011

18th Aug. No.300 YAMANEKO

No.300 YAMANEKO
8月18日 山ネコNo.300だぞ


It was very fine today. That’s great as my last day in New Zealand.
 今日は天気がとてもよかったので、ニュージーランド最終日としては最高でした。

 
They were very kind this time as well, so I asked them to receive an extra YAMANEKO doll and it’s the memorial No.300 YAMANEKO.
  彼らは今回もとても親切にしてくれました。もう1つ山ネコを受け取ってもらうようにお願いしました。これはNo.300のメモリアル山ネコです。




 
Mostly I was having a rest, the only one thing I did was shopping. Kalo knows well which shop is cheapest, so we went around only 3 shops and I bought a lot of souvenirs to take back to Tonga.
  ほぼ休憩していましたが、1つだけやったことは、買い物です。Kaloさんはどこの店が安いかよく知っているので、3つだけ店を廻って、トンガにお土産を買いました。



 
I used the Internet for an hour and prepared for going back.
  インターネットを1時間やって、帰る準備をしました。


 
Thank you my room, thank you for your kindness Sione and Kalo.
  自分の部屋です。ありがとう。SioneさんKaloさんありがとう。


 
Around 7 o’clock PM my airplane departed, and then, at 11 o’clock I arrived at Tonga. Though, there were some troubles in New Zealand, especially the storm, I enjoyed it a lot. This New Zealand trip was so to speak my rehabilitation for going back to Japan. I mean if I go back to Narita Airport directly, I will be surprised too much.
  午後7時に出発して、11時頃トンガに着きました。ニュージーランドではいくつかトラブルがありましたが(特に嵐)、楽しめました。これは日本に帰るリハビリです。もし成田空港へ直接帰ったら、めちゃくちゃビックリするでしょうから。

No comments:

Post a Comment