31 July, 2011

31st Jul. YAMANEKO Portable Shrine

YAMANEKO Portable Shrine
7月31日 山ネコ神輿だぞ

 
In the afternoon, we prepared for the Heilala Festival, parade. We decorated the JICA car and…
  午後、ヘイララフェスティバル(パレード)の準備を始めました。JICAの車の飾りつけをして・・・


 
practiced dance. We are supposed to parade while dancing. The aerobics teacher Aya taught the dances to us properly.
  ダンスを練習しました。ダンスをしながら行進する予定です。エアロビの先生Ayaちゃんが適切な指導をしてくれました。


 
Yumi, who is collecting animals’ bone, was fixing this portable shrine until late last night. Thank you for your trouble.
 動物の骨を集めているBonmasさんが昨夜遅くまで神輿を直してくれていました。ありがとうございます。


 
Finally, everyone asked me to put a soul in the shrine. The soul means…
  最後に皆がTorojiro先生に魂を神輿に入れるようお願いしました。魂というのは・・・


 
YAMANEKO! Our Heilala Festival must be funny.
  山ネコです。ヘイララフェスティバルは面白くなるでしょう!

No comments:

Post a Comment