20 July, 2011

20th Jul. Good Jog!

Good Jog!
7月20日 グッド・ジョグ!

 
Until I met Melissa in the evening, I forgot to take a photo, maybe because I was busy today. In the morning, I made the documents for the abacus competition, thank-you letter and so on.
  I had lunch with the ambassador, counselor and Manami at the Mikado restaurant. After that I saw Manami off at the dormitory. She had gone to Vava’u. I wish you good luck in your island…I miss you…Oh I remembered, we can meet in Ha’apai next week when the abacus competition is held. I don’t miss you.
  夕方Melissa先生に会うまで写真を撮るのを忘れておりました。多分忙しかったからでしょう。朝、大会や礼状など書類を作りました。お昼に大使・参事官・Manamiさんと帝レストランで食事をしました。その後Manamiさんをドミトリーで見送りました。ババウへ出発です。任地のババウ島での健闘を祈ります!あなたがいなくなって寂しいですよ~・・・あっ思い出した、来週ハアパイそろばん大会で会うんだった。やっぱ寂しくないわ。

 

After Melissa’s lesson, we went for a jog to the Teufaiva stadium. She is building up her physical strength.
Melissa先生のレッスン後、Teufaiva競技場へジョギングに行きました。Melissa先生は体力がついてきております。

 

 
Who is this stranger?
この変な人は誰?

No comments:

Post a Comment