26 March, 2011

26th Mar. Working on a holiday

Working on a holiday
3月26日 休日出勤

 
Sefo came to CDU around 9 o’clock, though it was Saturday, because we have to prepare for the competition and we have not met with each other for a long time.
Sefoさんが9時頃CDUに来ました。休日ですが、大会準備をしなければならないのと、長い間お互い会っていなかったからです。

 

 
Around noon, Hirono came from ‘Eua and then Kimika came from Ha’apai around 4:30 PM. We were working until 6:30. Thanks to our working on a holiday, we have almost finished the preparation for the competition.
 昼頃、Hironoさんがエウアから来ました。4時半頃Kimikaさんがハアパイから来ました。6時半まで働いていました。休日出勤のお陰で、大会準備がほぼ終わりました。

 

Around 7 o’clock, I visited Kuniko’s house. We had a farewell party for two embassy officers. Kenichi and Kousuke are going back to Japan next month. Thank you for your trouble in Tonga.
  7時にKunikoさんの家を訪れました。2人の大使館職員の送別会です。KenちゃんとKouちゃんが来月日本に帰ります。トンガでの活動お疲れ様でした。

No comments:

Post a Comment