23 March, 2011

23rd Mar. Strong Wind

Strong Wind
3月23日 強風だぞ

 
It was windy with heavy rain today but I went to Talahiva restaurant at lunch. I ordered curry & rice. It cost 3 pa’anga (150yen). It’s cheap isn’t it?
今日は強風で激しい雨でした。でもお昼にTalahivaレストランへ行きました。カレーライス3パアンガ(150円)を注文しました。安いですよね??


 
After lunch, I visited the main office. The weather was like a cyclone at that time. I was surprised that the school’s office really doesn’t work at all. From now on I will appeal directly to the director.
 昼食後、メインオフィスを訪ねました。その時の天気はサイクロン並でした。本当にスクールズオフィスは仕事をしないのだなぁと驚きました。直訴はTorojiro先生の普通のやり方になりそうです。
[Movie] Windy動画:(13sec)


 
After work, I called on Melissa. She has gotten a kitten. Its name is Taika. How cute he is!
  仕事の後、Melissa先生を訪ねました。子猫を飼いはじめたようです。Taika君といいます。可愛いですね~。


 
He is a baby so he is very interested in everything.
  赤ちゃんなので全てのものに興味津々です。


 
After he plays a lot, he falls asleep.
  たくさん遊んだ後・・・眠ります。

No comments:

Post a Comment