13 March, 2011

13th Mar. Aggressive Walking

Aggressive Walking
3月13日 攻撃的散歩だぞ


 
Though it was a rainy day, I went for an aggressive walk after a long time away. The ocean was high tide and rough so the Blow Holes were dynamic.
雨が降っていましたが、久しぶりの攻撃的散歩に出かけました。海は満潮で荒れていたので、ブロウホールズはとても迫力がありました。
[Movie]Blow Hales動画:(30 sec, 23 sec, 11 sec, 32 sec, 40 sec, 14 sec, 26 sec,)

Because the water was splashing too much, I felt a danger so I left there.
水が激しく飛び散るもので危ないと思い、その場を立ち去りました。



 
At dinner, I made my special curry & rice because I didn’t make it yesterday. It was delicious.
夜特製カレーを作りました。昨日作らなかったからです。おいしかったです。

No comments:

Post a Comment