20 March, 2011

20th Mar. Two YAMANEKOs

Two YAMANEKOs
3月20日 2体の山ネコたち


Around noon, Koichi came to my house to receive a blank DVD. He wants to make memorial DVDs for 20-4 volunteers but he seemed to fail to buy the blank DVD yesterday and today it was the day of rest.
I forgot to take a photo with him to update it to my blog. Oh man!
昼頃、KouちゃんがブランクDVDを受け取りに家に来ました。記念のDVDを20年度4次隊に作りたかったのですが、昨日買い損ねたようでした。そして今日は安息日でした。
「山ネコの日記」用のKouちゃんとの写真を撮りそこねました。しまった・・・


 
It rained a lot so I did nothing special outside of my house today. Instead, I made two YAMANEKO dolls, a normal YAMANEKO and the world’s smallest YAMANEKO. 
今日は雨がいっぱい降ったので、外で特別何もしませんでした。その代わりに山ネコを2体作りました。普通の山ネコと世界最小山ネコです。


 
This time, I made it smaller than usual. It has already been made the same size as the first joint of my little finger. It will be smaller when it dries.
  今回、いつもより更に小さく作りました。すでに小指の第一関節より小さいです。乾いた時もっと小さくなります。

No comments:

Post a Comment