06 December, 2010

6th Dec. After a long time away I went to the Blow Holes.

After a long time way, I went to the Blow Holes.
12月6日 久しぶりにブロウホールに行ったぞ


 
Around noon, I ate a Mabo-tofu, which was left over from Kuniko’s house last night. It was still delicious.
 お昼頃、昨日Kunikoさんの家から持ち帰った麻婆豆腐を食べました。時間は経ちましたが美味しかったです。



At the JICA dormitory, I used the Internet, because the Internet is down at CDU. The PC engineer, Super Toni, is on a leave and he is traveling around Australia with his brother for 6 months, so no one can fix the trouble. Oh my god…
 JICAドミトリーでインターネットをしました。CDUのインターネットが壊れております。パソコン担当のスーパーToniさんは半年の休暇中で兄とオーストラリアを廻っております。だから誰も直せないかもしれません・・・困ったもんだ。


 
At 6 o’clock PM, I went for an aggressive walk. It had been 2 weeks since last time I went to the Blow Holes. On purpose, I went by a roundabout way, so it took me a little more than an hour to walk 30 km distance. I walked a lot.
夕方6時に攻撃的散歩に出かけました。2週間ぶりのブロウホールです。わざと遠回りで来たので、距離は30kmで約1時間ちょっとかかりました。たくさん歩きました。


It was high tide at that time. When the wave comes…What dynamic scenery!
 その時は満潮でした。波が来た時・・・お~なんと迫力のある景色なんでしょう!
[Movie] Blow Holes動画:(25 sec, 11 sec, 12 sec)
           ↑  ↑  ↑

No comments:

Post a Comment