04 December, 2010

4th Dec. Bicycle & Tennis

Bicycle & Tennis
12月4日 チャリとテニスだぞ

 
At seven thirty, I participated in a bicycle event. The starting point was the post office.  A Dutch internet company was the sponsor, but I was not really sure of the purpose. Anyway, It was free to participate in the event so I wanted to ride my bicycle.
7時半にスタート地点の郵便局へ行き、自転車イベントに参加しました。オランダのインターネット会社が主催でしたが、趣旨はよく分かりませんでした。無料だったので、自転車に乗りたかっただけでした。
 Extra Photos
 
Aya, who is an aerobics instructor, led us by riding the leading car. This is a police car.
エアロビ隊員のAyaちゃんが先導者に乗って導いてくれました。ハイ、これパトカーです。


 
We cycled 25 km in about an hour. It was good exercise.
1時間で25km自転車に乗りました。よい運動です。


 
After that, Aya and I went to the Emerald restaurant. I especially like this dumpling. We ate the dumpling, fried noodles, egg soup and steamed rice. Everything was delicious.
その後、Ayaちゃんとエメラルドレストランへ行きました。特にこの餃子が好きです。餃子、フライドヌードル、タマゴスープ、ご飯を食べました。全部美味しかったです。



Around 3 o’clock, I played tennis. 3 months has passed since the last time I did it. I have to train my muscles more. I am a beginner but thanks to everyone’s help, I could enjoy the game.
3時頃、テニスをしました。3ヶ月ぶりです。早いものです。もっと筋肉を鍛えなければなりません。Torojiro先生は初心者ですが、皆様のお陰で楽しくゲームが出来ました。

No comments:

Post a Comment