19 December, 2010

19th Dec. We were sleeping all day long.

We were sleeping all day long.
12月19日 1日中寝ていたぞ



I woke up around noon and then, I found that Neko-chan was still sleeping. It was very hot today, so the summer heat may have worn her down.
I ate lunch, and after that, I felt sleepy, so I slept again.
昼頃起きて、Nekoちゃんがまだ寝ている事に気づきました。今日はとても暑いので、Nekoちゃんは夏バテしたのかも知れません。
昼ごはんを食べて、眠たかったので、また寝ました。


 
Around 7 o’clock, I fixed a flat tire. My bicycle ran over a small wire. It was easy, because I have fixed flat tires many times since I came to Tonga.
 I went to bed again at 8 o’clock up to 8 o’clock in the next morning. Maybe Neko-chan was awake at that time; we slept a lot today.
7時頃、パンクを直しました。自転車が小さい針金を踏んだようです。トンガに来てから何回もパンクを直しているのでとても簡単でした。
8時頃再び寝ました。次の日の8時まで寝ました。その頃Nekoちゃんは起きていたと思いますが、今日はよく寝ました。

No comments:

Post a Comment