18 December, 2010

18th Dec. Dinner party & Old boys’ meeting

Dinner party & Old boys’ meeting
12月18日 夕食会とおっさん部会


I woke up late, because last night, we had a refreshing old boys’ meeting until late.
遅くに起きました。なぜなら昨夜さわやかなおっさん部会を夜遅くまでやっていたからです。


In the afternoon, I enjoyed a game of tennis. In Tonga, it’s getting hotter, but I have to train my body as much as I can.
 午後、テニスをしました。トンガはどんどん暑くなってきておりますが、できる限りからだを鍛えなければなりません。

 
Around 6 o’clock PM, we came together at Kenichi’s house, and had a dinner party. I made my special Mabo-tofu and brought it to the party. Everyone was pleased.
 Around 10 o’clock, 8 stuffy boys were left. Obviously, the old boys’ meeting was unexciting, but we talked and played cards a lot until 6 o’clock in the morning.
 6時Kenちゃんの家に集まり夕食会を開きました。Torojiro特製麻婆豆腐を作って、もっていきました。皆よろこんでくれました。
 10時頃、8人のおっさんが残りました。言うまでもなく暑苦しい会でしたが、朝の6時までたくさん話したりトンランプをしたりしました。

No comments:

Post a Comment