07 April, 2011

7th Apr. Old Boy’s Mah-jongg

Old Boy’s Mah-jongg
4月7日 おっさん麻雀だぞ


 
We called on Hepeti, who is the representative of TSEA (Tongan Soroban=abacus Education Association). We talked about our budget bill.
  トンガそろばん教育連盟代表のHepetiさんを訪ねました。予算案について話し合いました。

 

 
After work, we went to Yousuke’s house and played a mah-jongg. It was my first time to do it. It seems to be interesting but I prefer going outside and doing an exercise to a mah-jongg. I cannot sit still for a long time.
 Thanks to mah-jongg, I started to think about going skiing.
  仕事の後、Youちゃんの家で麻雀をしました。初めてでした。面白そうですが、外で体を動かしている方がいいです。長い間止まっていられない人なので・・・。
 麻雀のお陰でスキーに行くことを考え始めました。

 

 
I gave No.287 YAMANEKO doll to Kousuke, who is a Japanese embassy officer and is going back to Japan next Monday. Thank you for your arrangement for the abacus competition.
  山ネコNo.287を大使館のKouちゃんに渡しました。彼は来週月曜日に日本に帰ります。お疲れ様でした。そして色々そろばん大会の準備をしていただきありがとうございました。

No comments:

Post a Comment