12 April, 2011

12th Apr. Skin Ailment

Skin Ailment
4月12日 皮膚疾患だぞ

 
I went to Little Tokyo restaurant with Sefo. He likes the Japanese taste.
  Sefoさんとリトル東京へ行きました。彼は日本の味が好きです。

 

 
After work, I saw a doctor. I got a skin ailment at Niuafo’ou. Though more than a month has passed, I cannot cure it. Maybe it was my 5th time to get the skin ailment, which is caused by bacteria. I got it in my left fore-finger, both feet and my chin.
  仕事の後、医者にかかりました。ニウアフォオウで皮膚疾患を患いました。1ヶ月がんばりましたが治りません。日本にはいないバクテリアによって起こされる「ボイル」という皮膚疾患にかかったのはたぶん5回目です。左の人さし指、両足、アゴに出来ました。

 
 
I received this medicine, which is stronger than the previous one. Hopefully I can recover from the disease soon.
  前回もらったものより強い薬をもらいました。早く治れば良いと願います。

No comments:

Post a Comment