03 April, 2011

3rd Apr. Rest

Rest
4月3日 休養だぞ

We reviewed a lot about the competition at the JICA dormitory. We were not so tired because we had a good sleep last night.
 I forgot to take a photo. Darn!
大会について、JICAドミトリーで反省会をしました。昨夜たっぷり寝たのでそれほど疲れていませんでした。
写真を撮るのを忘れました。やっちまった!

 


 
After 5 o’clock, I went for an aggressive walk. On the way, I was caught in the rain.
  5時過ぎに、攻撃的散歩に出かけました。途中雨に降られました。

 

 
I found the interesting holes, it really looks like a real blowhole.
  面白い穴を見つけました。本当にクジラの潮吹きのようです。
[Movie] BlowHoles1動画:(5sec, 13sec)


This is today’s Blow Holes.
  今日のボロウホールです。
[Movie] Blow Holes2動画:(7sec, 6sec, 12sec)



Around 7 o’clock, I went to the Korean restaurant with Koichi, K-G, Yousuke and Shouko. We had a very good dinner, but I forgot to take a photo. Oh man! Koichi always makes me forget to do it.
  7時頃、韓国レストランにKouちゃん、K-GYouちゃん、Shoukoちゃんと行きました。良い夕食でしたが、写真を撮るのを忘れました。あ~あぁ。Kouちゃんはいつも写真を撮るのを忘れさせてくれます。(←人のせいにするな~!)

No comments:

Post a Comment