05 April, 2011

5th Apr. Neko-chan’s claw

Neko-chan’s claw
4月5日 Nekoちゃんの爪だぞ

 
This sea turtle is still on the way to Africa or it’s missing. Oh man!
  このウミガメさんはまだアフリカへ向かっているか行方不明かです。困ったもんだ。

 

 
I was working in CDU all day long. Around noon, I went to Little Tokyo restaurant after a long time away. I ordered curry and rice.
  1日中CDUで働いていました。お昼頃に久しぶりにリトル東京へ行きました。カレーライスを注文しました。

 

 
Neko-chan changed her food, because the previous one had gone from all of the shops in Tongatapu. Now, she is eating a tinned fish.
  Nekoちゃんは食事を変えました。トンガタプの全ての店から前のエサがなくなったようです。今は缶詰の魚を食べております。

 
At night, I cut Neko-chan’s claws. How long it is!
  Nekoちゃんの爪を切りました。ながっ!

No comments:

Post a Comment