06 April, 2011

6th Apr. New Field of Activity

New Field of Activity
4月6日 新天地だぞ


 
Neko-chan found a comfortable place.
  Nekoちゃんは心地よい場所を見つけました。

 

 
I spun a top beside Neko-chan. She seemed to be interested in it.
  Nekoちゃんの近くで独楽を回してみました。興味があるようです。
[Movie] Spin a top動画:(21sec, 17sec, 59sec)


 
Sefo took charge of the main teacher in TIOE. Though, he has to learn a lot of things, especially how to run the class, his Tongan is much better than my strange English.
  Sefoさんがメインティーチャーを務めました。どのように授業を進めていくかにはまだまだ課題があるものの、彼のトンガ語はTorojiro先生の奇妙な英語よりよっぽどいいです。
[Movie] Sefo’s lesson動画:(9sec)


 
Thanks to the pretty girls, Sefo looks happy.
  可愛らしい女の子に囲まれて、Sefoさんは幸せです。


 
Torojiro is happy as well.
  Torojiro先生も幸せです。


 
During Melissa’’s lesson, Taika was sleeping on my lap.
  Melissa先生のレッスン中、Taika君は膝の上で寝ていました。



 
After Melissa’s lesson, suddenly I was invited to Atsuhiko’s house. We ate a lot of fish. Thank you for inviting me.
  Melissa先生の後、突然Tonoさんの家に招かれました。たくさん魚を食べました。ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment