21 April, 2011

21st Apr. Puncture

Puncture
4月21日 パンクだぞ

 
I ate lunch with Melissa at Little Tokyo restaurant. At last, we could eat Tekka Maki (Tuna roll sushi) and Tekka Don (Tuna and rice in a bowl). Of course it was delicious.
 Melissa先生とリトル東京でお昼を食べました。ついに鉄火巻きと、鉄火丼を食べることができました。もちろん美味しかったです。

 

 
On the way back from the restaurant, I had a flat tire. I did not run over anything, it was caused by too much riding. My tire became very thin.
 To tell the truth, it was the third time that I had a flat tire because of too much riding. I have liked to ride bicycles very much ever since I was child.
レストランからの帰り道、パンクしました。何も踏んでいないのですが、それはあ走りすぎによるものでした。タイヤが薄くなっていました。
実は・・・走りすぎによるパンクは3度目です。子どもの頃から自転車に乗ることは大好きです。

 
 
After work, I went to the JICA dormitory and we prepared for “Children’s Fun Fair” which will be held on 30 Apr. We made a lot of medals for kids.
 仕事の後、JICAドミトリーへ行きました。そして4月30日に行われる“Children’s Fun Fair”の準備をしました。子ども達の為にたくさんのメダルを作りました。

 


Following that, we called on Akiko, who is the replacement of Kousuke. Although, it was a nice house and we had a good time, I forgot to take a photo maybe because of Kouichi in Ha’apai Island.
その後、Kouちゃんの後任Akikoさんを訪ねました。立派な家で楽しい時間を過ごしましたが、写真を撮るのを忘れました。多分ハアパイのKouちゃんのせいでしょう・・・。

No comments:

Post a Comment