17 April, 2011

17th Apr. Extreme Aggressive Walking

Extreme Aggressive Walking
4月17日 超攻撃的散歩だぞ

It was fine today, so I went for an aggressive walk, but I walked harder than usual today.
  今日は天気が良かったので、攻撃的散歩に出かけました。今日はいつも以上に歩きました。

 

 
First, I visited “Captain Cook Landing Place”. It took 40 minutes.
  初めにCaptain Cook Landing Placeに行きました。40分かかりました。


 

After that, I saw Ha’amonga. It took another 40 minutes from “Captain Cook Landing Place”
  その後、Ha’amongaを見ました。Captain Cookからもう40分かかりました。

 
After Ha’amonga, the road becomes very bad and the scenery becomes boring.
  Ha’amongaの後、道は悪くなり、景色は退屈になります。

 

 
Last time, I went to the Oholei Beach with my younger sister and her friend, but I didn’t go today. I just passed it today.
  前回、Oholeiビーチを妹とその友達と訪れましたが、今日は行きませんでした。ただ通り過ぎただけです。

 

 
We can see ‘Eua Island from the east side of Tongatapu Island.
  トンガタプの東側からはエウアが見えます。

 


After the boring road, I arrived at GPS Ha’alalo, which is close to the Blow Holes. I was supposed to go around only the eastern side, but unconsciously I came into the western side. I decided to go back home.
 When I came back to my house, I confirmed that I walked 80 km today. I was tired so after taking a shower, I took a nap. I walked a lot today.
 I think I am really an abacus volunteer.
  退屈な道の後、ブロウホールの近くにあるHa'alalo小学校に着きました。東側だけを歩く予定でしたが、知らないうちに西側へ入っていました。家に帰ることにしました。
 家に帰って、今日80km歩いた事が分かりました。疲れたので、シャワーを浴びて昼寝しました。今日はたくさん歩きました。
 本当にTorojiro先生はそろばんボランティアだなぁと思います。

No comments:

Post a Comment