30 January, 2011

30th Jan. Normal Sunday

Normal Sunday
1月30日 普通の日曜日だぞ



I woke up around 8 o’clock, and washed my clothes. After that, it was fine today so…
  8時頃に起きました。洗濯をして、天気が良かったので・・・



 
I went for an aggressive walk.
 攻撃的散歩へ出かけました。
 
Thanks to the fine weather, the ocean looked very beautiful but it was low tide so the Blow Holes were not so dynamic.
 Anyway, I enjoyed an aggressive walk.
 天気が良かったので、海はキレイでした。でも干潮だったのでブロウホールは迫力がありませんでした。
 とにかく、攻撃的歩きは楽しめました。
[Movie]Sefo’s explanation動画:(32sec, 34sec, 10sec)


 
At night, I ate Ramen, Chinese noodles. I made the soup from scratch. There was no recipe but it tasted good. I’m not sure why I can make a meal without a recipe. I may be a genius at cooking.
 夜ラーメンを食べました。スープをレシピ無しで作りました。でも美味しかったです。しかし何故レシピ無しで食事が作れるのか分かりません・・・もしかしてTorojiro先生は料理の天才かも知れません。(←絶対違うと思いますよ~)

No comments:

Post a Comment