29 January, 2011

29th Jan. Kindergarten YAMANEKO

Kindergarten YAMANEKO
1月29日 幼稚園山ネコだぞ


 
We have not played tennis for a long time, because of the rainy season. It was sunny but very hot today. Anyway, we enjoyed it very much. I have improved my back hand stroke.
  雨季のせいで長い間テニスをしていませんでした。今日は天気が良かったですが、とても暑かったです。とにかくテニスを楽しみました。バックハンドが上達しました。


 
At the JICA dormitory, I gave No.272 YAMANEKO doll to Yumi, who is Neko-chan’s owner. She had ordered an abacus YAMANEKO doll before, and she was very pleased.
 JICAドミトリーで山ネコNo.272をNekoちゃんのオーナーBonmasにあげました。彼女は以前そろばんバージョンを注文しました。とても喜んでいました。

 

 
At night, I made the two special edition YAMANEKO dolls. Yes! This is a “Kindergarten Teacher YAMANEKO”  
The teacher YAMANEKO is holding the kid YAMANEKO, the world’s smallest YAMANEKO. What a cute collaboration!
By the way, which do you want Miyuki?
 夜、2体の特別バージョン山ネコを作りました。ハイ!これは「幼稚園の先生山ネコ」です。
 先生の山ネコは子どもの山ネコ(世界最小山ネコ)を抱っこしています。なんて可愛らしいコラボレーションでしょう!
 ところでハアパイのMiyukiさん、どっちが欲しい?

No comments:

Post a Comment