15 January, 2011

15th Jan. Welcome party

Welcome party
1月15日 歓迎会だぞ

 
I woke up around noon, maybe because I worked a lot last week and was tired. I made my special Mabo-tofu for the welcome party tonight. I have been tired of making Mabo-tofu, so I want to try to make another food next time. I used three whole bulbs of garlic as usual.
昼頃起きました。多分先週いっぱい働いて疲れていたからでしょう。今夜の歓迎会の為に特製麻婆豆腐を作りました。麻婆豆腐を作る事に飽きてきたので、次回は他の食べ物を作りたいです。いつものようにニンニクを丸々3個使いました。

 


 
Yuka and Yuka were the guests of honor. Welcome to Tonga. We are glad to see you.
YukaさんとYukaさんが主賓でした。ようこそトンガへ!

 

 
Naminami, who is in my group, gave us the questions, which were related to the new volunteers, to us.  He ran the question period of the party very well. Malo Naminami.
同期のNaminamiは皆に新隊員に関する問題を出しました。彼は会の問題コーナーを良く運営してくれました。ありがとうNaminami

No comments:

Post a Comment