19 February, 2011

19th Feb. Just walked

Just walked
2月19日 歩いただけ

It was cloudy this morning. In short, the weather was completely different from usual.
 今朝は雲っていました。つまり、いつもと完全に違う天気でした。
Miki and I walked to Futu wharf. It took about an hour to get there. It was my third time. I want to walk a different road.
 MikiさんとTorojiro先生はFutuの波止場まで歩きました。1時間かかります。これで3回目。違う道が歩きたいものです。




 The ocean was high tide and rough.
 海は満潮で荒れていました。
[Movie]Futu wharf動画:(19 sec)



Futu village used to be thre. Eruption has a great power.
 かつてはFutu村がありました。噴火のパワーは凄いです。
[Movie]Futu village動画:(12 sec)



Around noon, it started to rain heavily so I stayed at our accommodation. That’s all.
 昼頃から激しく雨になったので、宿におりました。おわり。

No comments:

Post a Comment