01 June, 2011

1st Jun. Desk Work

Desk Work
6月1日 デスクワークだぞ


 
I was in CDU all day long. I always feel that desk work is boring but I can finish a lot of work. Tomorrow I can go to TIOE to give an extra class for the final exam.
  1日中CDUにいました。デスクワークは退屈ですが、たくさんの仕事を終えられます。明日は教員養成学校で最終試験に向けた特別授業に行きます。

 


 
After work, I called on Melissa. She will move to her school’s guest house soon. I have been here a few times and I know it has the Internet. I think this house is better than the present one for Melissa and Taika as well.
  仕事の後、Melissa先生を訪ねました。彼女はもうすぐ学校のゲストハウスへ引越しをします。何回かここに来た事がありますが、インターネットが使えます。この部屋はMelissa先生とTaika君にとっても良いですね。

 

Following that, we went to Teufaiva stadium to jog. We decided that every time she meets me, we have to jog at Teufaiva. I’ve written it in my blog now, so you must do it Melissa! Haha!
  それからTeufaivaスタジアムへジョギングに行きました。毎回Melissa先生がTorojiro先生に会うたびに、Teufaivaへジョギングに行かなければなりません。Melissa先生・・・もうブログに書いてしまいましたから、絶対やらなければなりませんよ!ハハハッ!

No comments:

Post a Comment