13 June, 2011

13th Jun. Evaluation Form

Evaluation Form
6月13日 アンケートだぞ

 
In the morning, I added up an evaluation of the volunteer meeting. Almost all of the volunteers were satisfied with the meeting. I’m happy.
 午前に隊員総会のアンケート集計をしました。ほとんどのボランティアが満足しているようでした。良かったです。


 
I had lunch at Little Tokyo restaurant. Though I ordered curry & rice, I forgot to take a photo of it- maybe because of Koichi.
 リトル東京で昼を食べました。カレーライスを注文しましたが、多分Kouちゃんのせいで写真を撮るのを忘れました。

 


After noon I visited the JICA dormitory, school’s office and went back to CDU. Now that I have finished the volunteer meeting, I can do a lot of things related to my abacus job.
 午後、JICAドミトリー、スクールズオフィスを訪れCDUに帰りました。隊員総会を終えたので、そろばんに関するたくさんの仕事が出来ます。

No comments:

Post a Comment