18 June, 2011

18th Jun. Tennis, Drinking, Dancing

Tennis, Drinking, Dancing
6月18日 テニス・飲み・踊りだぞ

 
I am making the special YAMANEKO. What is it for? I can tell you perhaps the day after tomorrow in my article.
 特別な山ネコを作っています。何のため?多分明後日の記事で紹介できるでしょう。

 

 
Around 3 o’clock, we played tennis at Liahona. My extra bicycle had a flat tire and I cannot fix it now, because a special pump (French type) is on the way from Japan. Damn!
 Anyway, we are continuing the tennis activity every week; it’s good for our health and is good for getting to know each other.
 3時頃Liahonaでテニスをしました。速いチャリがパンクしました。そしてそれを直すことができません。何故ならフレンチバルブの特殊な空気入れが今日本から向かっている途中だからです。残念!
とにかくテニス活動を毎週続けています。これは健康にも人間関係作りにも良いことですね~。

 


At night, I was supposed to go to a kava party, but suddenly I was invited to the dinner for Koichi, so I visited a Chinese restaurant in the city center. I forgot to take a photo of Koichi as usual and he was in bad condition since last week, maybe because he was invited to a lot of farewell parties, therefore he went back to the dormitory after dinner.
 夜、カバパーティーに行く予定でしたが、突然Kouちゃんの為の夕食に誘われました。街中の中華へ行きました。いつも通りKouちゃんの写真を撮るのを忘れました。そして彼は先週から調子が悪いので食事の後、ドミトリーへ帰りました。多分連日たくさんの送別会に呼ばれているからでしょう。

 

 
After the restaurant, we visited this bar, though I didn’t know there is such a nice bar in Nuku’alofa. Yet I cannot read its name from the sign board.
 レストランの後、バーへ行きました。ヌクアロファにこんな良い感じのバーがあるとは知りませんでした。でも看板からは名前が分かりません。

 

 
After the bar, we moved to a dancing bar. Although I am poor at dancing, we enjoyed it very much.
Oh, we have remembered. Take care of your health Koichi!
 バーの後ダンスバーへ行きました。ダンスは苦手ですが、とても楽しめました。
おぉ思い出した・・・Kouちゃん、お大事に!

No comments:

Post a Comment