11 June, 2011

11th Jun. Flea market, Tennis, Farewell party

Flea market, Tennis, Farewell party
6月11日 フリーマーケット・テニス・送別会

 
I visited a flea market to change my image with the outer islands volunteers, Keitaro, Taichi, Yuka and Kimika. They recommended that I buy new pants so I bought them.
 離島隊員のKeitarouさん、Taichiさん、Yukaさん、Kimikaさんとフリーマーケットに行きました。新しいズボンを買うように勧めてくれたので、買いました。

 

 
Though I couldn’t find any good shirts today, in two weeks the soroban girls (Hirono and Kimika) will bring me to the market after the abacus and mathematics meeting.
 シャツは見つけられなかったけれど、2週間後にそろばんガールズのHironoさん、Kimikaさんがそろばん算数部会の後、マーケットに連れて行ってくれるでしょう。よろしく!

 

 
In the afternoon, I cleaned the JICA dormitory and had a small meeting with Shunsuke, who was a deputy chairman at the meeting, and we reviewed the meeting.
 After the meeting, I went to Liahona to play tennis by aggressive walking. 8 members came together.
 午後、JICAドミトリーを掃除して、小会議をYari君と開き隊員総会を振り返りました。
会議の後、テニスをしにLiahonaまで攻撃的歩きで向かいました。8人が集りました。

 

 
At 6 o’clock, I visited Atsuhiko’s house and we had a farewell party for Koichi. His speech was good as well tonight.
 6時にTonoさんの家を訪ね、Kouちゃんの送別会を開きました。今夜もKouちゃんのスピーチはよかったです。

No comments:

Post a Comment