07 May, 2011

7th May. I participated in a lot of events.

I participated in a lot of events.
5月7日 たくさんのイベントに参加したぞ


 
At 7:30, I join the Pasikala Nuku’alofa event and we went around Nuku’alofa city. We enjoyed 10 km ride.
  7時半にPasikala Nuku'alofaのイベントに参加しました。ヌクアロファ市内を回り、10km程の距離を楽しみました。


 
Shouko, who is in my group, rode a police car as a staff. I wanted to say “Thank you for taking my picture” but actually she forgot her camera. Oh man!
  同期のShoukoちゃんもスタッフとして?参加しました。パトカーに乗りました。「写真を撮ってくれてありがとう」と言いたかったのですが、実際カメラを忘れたようです。あちゃ~。



 
After that, we had a breakfast at Escape Café with Lopeti, who is a peace corps volunteer. I ordered a tropical smoothie and fish & chips.
  その後、朝食をとりにエスケープカフェに行きました。ピースコープボランティアのLopetiさんと一緒にです。トロピカルスムージーとフィッシュ&チップスを注文しました。


 
Around 3 o’clock, we played tennis at Liahona. I got there by aggressive walking. My back hand stroke is improving recently.
  3時頃、Liahonaでテニスをしました。そこまで攻撃的歩きで行きました。最近バックハンドが上手になってきています。



 
On the way back from Liahona, I visited the Blow Holes. Lately, I am training my body harder than before.
  Liahonaからの帰り道にブロウホールに行きました。最近以前よりも一生懸命体を鍛えております。


 
At night, I went to a kava party after a long time away. It was my first time to join the party in Tongatapu this year though I join it in Niuafo’ou a lot. I drank it a lot and was drunk very much.
  夜、久しぶりにカバパーティーに行きました。ニウアフォオウではたくさん行きましたが、トンガタプでカバパーティーに参加したのは今年初めてでした。たくさん飲んで、酔っ払いました。

No comments:

Post a Comment