20 May, 2011

20th May. Postponement

Postponement
5月20日 延期だぞ


I woke up around 9 o’clock. We postponed our trip because of the bad weather. Around noon, I got into a boat with Koichi and he fixed the engine. He is an engineer.
  9時頃に起きました。悪天候のせいで旅行を延期しました。昼頃、Kouちゃんとボートに乗りました。彼は技術屋でエンジンを直しておりました。

 

 
At 4 o’clock, I visited GPS Pangai and then met 2 teachers. Manu, who is on the left in the picture, was my student in TIOE last year. Saitoni, who is on the right, aims at going to Japan to participate in the abacus camp. I taught them some techniques to improve their speed.
  4時にPangai小学校へ行きました。そして2人の先生に会いました。左のManu先生は去年教員養成学校でTorojiro先生の生徒でした。右のSaitoni先生は日本のそろばんキャンプ行きを狙っています。彼らのスピードを上げるためにいくつかの技術を教えました。

 

 
At night, we had dinner at Mariner’s Café. The restaurant has started to serve a smoothie lately. We had a very good time.
  夜マリナーズカフェで夕食を食べました。最近スムージーを始めたようです。楽しい時間が過ごせました。

No comments:

Post a Comment