28 May, 2011

28th May. Triathlon

Triathlon
5月28日 トライアスロンだぞ

 
In the morning, I enjoyed softball with the JICA members. I have not played it for 2 years, but I managed to do it.
  朝、JICAメンバーとソフトボールを楽しみました。2年間やっておりませんでしたが、何とかできました。
[Movie] Softball動画:(3 sec)



 
In the afternoon, we participated in the triathlon race. We were allowed to share the events (swim, bicycle and run).
 Yumi, who is collecting an animal’s bone, took charge of the swimming part (200 m). It was her first time to do the triathlon but she did very well.
  午後、トライアスロンに出場しました。泳ぎ・自転車・走りの種目を分ける事ができました。動物の骨を集めているBonmasさんは泳ぎ200m担当でした。彼女にとって初めてのトライアスロンでしたが、よく頑張りました。

 

 
Of course Torojiro was in charge of the bicycle part (only 7 km). It was the first time that I used my extra bicycle in the race. Today I got my maximum speed up to 41 km/h and my average speed was 33 km/h. I could pass about 10 racers because my bicycle is very fast and I am an abacus teacher.
  もちろんTorojiro先生は自転車担当でした。たった7kmでしたが速い自転車をレースで使うのは初めてでした。今日は最高時速41km、平均時速33kmで走りました。約10人抜かせました。何故ならこの自転車はとても速いのと、Torojiro先生はそろばんの先生だからです。

 

 
Katsuya, who can operate a helicopter, ran 2 km after me. He passed maybe 3 racers so our place was perhaps 6th. There were 20 teams, so the result was great.
  ヘリコプターの操縦ができるKacchanは2km走りました。3人程抜きました。それで順位は6位でした。20チームあったので、その結果は凄いです。

 

 
We are the “ Team YAMANEKO” From the left, Katsuya, Torojiro, Yumi and Aya, who is our coach. We stuck it out. Good job!
  「チーム山ネコ」のメンバーです。左からKacchanTorojiro先生、Bonmasさん、監督のAyaちゃん。最後までよく頑張りました!

No comments:

Post a Comment