27 May, 2011

27th May. Nuku’alofa & KINE

Nuku’alofa & KINE
5月27日 ヌクアロファとKINE

 
Around 10 o’clock, we came back to Tongatapu. This is the boat we took.
  10時頃、トンガタプに戻りました。これが乗った船です。

 


 
After that, I stayed in the JICA dormitory for a long time. I updated my blog, sent e-mails and washed the tent.
 After 4 o’clock, I visited the tourist center and passed the document which Ha’apai diver’s shop owner Brian asked me to bring. Nuku’alofa is very convenient.
  その後、長い時間JICAドミトリーにいました。ブログをアップして、メールを送って、テントを洗いました。
 4時過ぎ、ツーリストセンターにハアパイダイバーズショップオーナーのBrianさんにお願いされた書類を持って行きました。ヌクアアロファは便利です。

 


 
I bought an interesting pair of sandals. I cannot help laughing. This is an imitation of NIKE. How can I pronounce “KINE”?
  面白いサンダルを買いました。笑わずにはいられません。NIKEの偽物だと思われますが、これダメでしょ??何て読むの?KINE(カイン?)

No comments:

Post a Comment