15 May, 2011

15th May. I visited Te’ekiu village.

I visited Te’ekiu village.
5月15日 Te’ekiu村へ行ったぞ

 
I went to Te’ekiu village with my landlord’s family. First I drank kava.
  Te'ekiu村へ大家さん一家と行きました。初めにカバを飲みました。

 

 
Secondly, I visited the church. It was just as sacred as before I came.
  次に教会に行きました。前回と同様に神聖な雰囲気でした。

 

 
After that, I was invited to their lunch. It was delicious. Malo ‘aupito.
  それから昼食に招かれました。美味しかったです。ありがとうございます。

 

 
Around noon, I came back to my house. Neko-chan looked sleepy, but was cute.
  昼頃、家に戻ってきました。Nekoちゃんは眠そうでしたが可愛らしかったです。


 
Around 5 o’clock, I went to the barber Shouko. 2 months has passed since the last time I cut my hair. Time really flies when you are having fun.
  5時頃、バーバーShoukoへ行きました。前回髪を切ってから2ヶ月が経ちました。時間が経つのははやいものです。

No comments:

Post a Comment