23 September, 2011

23rd Sep. On the way back to Japan

On the way back to Japan
9月23日 帰国途中

 
At Auckland airport, I gave No.343 YAMANEKO to Mathias, who is Ha’apai scuba diving shop owner Sabine’s friend. We went scuba diving with each other last week in Ha’apai. He was on the way back to his country, Germany.
  オークランド空港でハアパイのダイビングショップオーナーSabineさんの友達Mathiasさんに山ネコNo.343をあげました。先週ハアパイで一緒にスキューバダイビングに行きました。彼はドイツに帰る途中でした。


 
At last, we go back to Japan. I have not been in Japan for 2 years; of course it’s my record.
  ついに、日本に帰ります。2年間日本にいませんでした。これは自己記録です。


 
After 12 hours flight…
  12時間のフライトの後、


 
we arrived at Narita airport. Long time no see!
成田空港に戻ってきました。久しぶり~!


Although two of us extended their work in Tonga, we have come back to Japan safely. This is the most important thing as a volunteer. We stuck it out!
2名がトンガでの活動を延長しましたが、我々は日本に無事帰ってきました。これがボランティアとして一番大切なことです。よくがんばりました。

No comments:

Post a Comment